wallpaper çalışmam - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
wallpaper çalışmam
32
●
1.726
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
wallpaper çalışmam
1
2
3
4
10-07-2008, 14:08:04
#1
muham
çalıştığım şirket için yaptığım logo ve wallpaper çalışması
10-07-2008, 14:09:26
#2
Tyreece
Üyeliği durduruldu
İlk yorumu ben yapayım o zaman:
Sade ve hoş.
Ellerine sağlık.
10-07-2008, 14:44:10
#3
undefined
güzel olmuş tebrikler ...
10-07-2008, 14:53:24
#4
TheKanka
Misafir
hoş olmuş muho.
10-07-2008, 14:57:40
#5
ren2x
Tebrikler bu yaşta iyi çalışma olmuş
10-07-2008, 15:43:53
#6
muham
Teşekkürler arkadaşlar
10-07-2008, 16:00:03
#7
Tyreece
Üyeliği durduruldu
ren2x adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tebrikler bu yaşta iyi çalışma olmuş
muham
yaş kaç
10-07-2008, 16:00:40
#8
Haymac
Tyreece adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
muham
yaş kaç
Yaş: 16
yazıyor ya.
10-07-2008, 16:03:49
#9
Tyreece
Üyeliği durduruldu
Haymac adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yaş: 16
yazıyor ya.
Aa dikkat etmemişim.
Olsun aramızda pek bi fark yokmuş.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler