• 10-07-2008, 14:08:04
    #1
    çalıştığım şirket için yaptığım logo ve wallpaper çalışması
  • 10-07-2008, 14:09:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İlk yorumu ben yapayım o zaman:

    Sade ve hoş. Ellerine sağlık.
  • 10-07-2008, 14:44:10
    #3
    güzel olmuş tebrikler ...
  • 10-07-2008, 14:53:24
    #4
    Misafir
    hoş olmuş muho.
  • 10-07-2008, 14:57:40
    #5
    Tebrikler bu yaşta iyi çalışma olmuş
  • 10-07-2008, 15:43:53
    #6
    Teşekkürler arkadaşlar
  • 10-07-2008, 16:00:03
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ren2x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler bu yaşta iyi çalışma olmuş
    muham yaş kaç
  • 10-07-2008, 16:00:40
    #8
    Tyreece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    muham yaş kaç
    Yaş: 16

    yazıyor ya.
  • 10-07-2008, 16:03:49
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaş: 16
    yazıyor ya.
    Aa dikkat etmemişim. Olsun aramızda pek bi fark yokmuş.