yenı tasarım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
yenı tasarım
8
●
497
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
yenı tasarım
10-07-2008, 00:37:07
#1
Buraxlee
kendime tasarladım .Şu an satılık kısmına açtım . Yorumlar nedir
10-07-2008, 00:45:37
#2
b4tuh4n
Üyeliği durduruldu
css yaptınmı menüleri fln ? yoksa direk psd mi
10-07-2008, 00:46:44
#3
Buraxlee
psd olarak Ugrasacak zamanım yoktu bu kadar yapabildim.Belki boş kalırsam html css bakarım ama sanmıyorum bu ara.
10-07-2008, 00:51:48
#4
b4tuh4n
Üyeliği durduruldu
buraxlee adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
psd olarak Ugrasacak zamanım yoktu bu kadar yapabildim.Belki boş kalırsam html css bakarım ama sanmıyorum bu ara.
sadece psd haliyle pek bir ederi olduğunu söyleyemeyeceğim ... iyi satışlar
10-07-2008, 01:33:38
#5
Buraxlee
HTML olarak da verebilirim. Scripte entegre edersin.
10-07-2008, 02:07:23
#6
b4tuh4n
Üyeliği durduruldu
html de birşey yok ... kullanıcı menünün adını değiştireceği zaman grafiklerle boğuşmamalı ... direk css halinde olursa ne ala ... ama umalımda bu haliylede alıcı bulsun
10-07-2008, 02:15:25
#7
ShiftTasarim
Üyeliği durduruldu
Header kısmı biraz daha iyi olabilirdi bence. Başarılar dilerim.
10-07-2008, 12:30:38
#8
ozkaan
kategorilere eklediğin indirme iconları çok büyük bence.
11-07-2008, 13:07:58
#9
paylasimciturk
çok güzel olmuş arkadaşım başarılar.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler