• 10-07-2008, 00:37:07
    #1










    kendime tasarladım .Şu an satılık kısmına açtım . Yorumlar nedir
  • 10-07-2008, 00:45:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    css yaptınmı menüleri fln ? yoksa direk psd mi
  • 10-07-2008, 00:46:44
    #3
    psd olarak Ugrasacak zamanım yoktu bu kadar yapabildim.Belki boş kalırsam html css bakarım ama sanmıyorum bu ara.
  • 10-07-2008, 00:51:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    buraxlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    psd olarak Ugrasacak zamanım yoktu bu kadar yapabildim.Belki boş kalırsam html css bakarım ama sanmıyorum bu ara.
    sadece psd haliyle pek bir ederi olduğunu söyleyemeyeceğim ... iyi satışlar
  • 10-07-2008, 01:33:38
    #5
    HTML olarak da verebilirim. Scripte entegre edersin.
  • 10-07-2008, 02:07:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    html de birşey yok ... kullanıcı menünün adını değiştireceği zaman grafiklerle boğuşmamalı ... direk css halinde olursa ne ala ... ama umalımda bu haliylede alıcı bulsun
  • 10-07-2008, 02:15:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Header kısmı biraz daha iyi olabilirdi bence. Başarılar dilerim.
  • 10-07-2008, 12:30:38
    #8
    kategorilere eklediğin indirme iconları çok büyük bence.
  • 11-07-2008, 13:07:58
    #9
    çok güzel olmuş arkadaşım başarılar.