• 08-07-2008, 03:24:37
    #1
    Arkadaşlar seçtiğim alanda çalışırken aşağıdaki gibi seçtiğim alanından sonra belli bi bölümü daha boyuyor sorunu çözemedim .



    Ben yaparken önce ctrl+a yaptım sonra Select - Modify - Border i 10 girdim . Önceden sorun çıkartmıyordu şimdi böle bi sorun çıkıyor sizce nasıl çözebilirim
  • 08-07-2008, 10:18:28
    #2
    Layeri Yanlış Seçmiş Olabilirsin Boyadığın Layerde Olduğuna Emin Ol ..
    Birde Olmazsa yeni bir layer aç boyamak istediğin yeri boya sonrada taşan yerleri selection tool ile sil flatten yap bitti..
  • 08-07-2008, 13:15:59
    #3
    Sİlmeye çalışınca gene fazladan siliyor sanki brush luymuş gibi anlamadım gitti