• 15-12-2017, 23:09:19
    #1
    Teşekkürler 20 TL'ye logo yapacağım kurtulacağım
  • 15-12-2017, 23:12:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    pm attım
  • 16-12-2017, 00:18:02
    #3
    Pm gönderildi.
  • 16-12-2017, 01:15:18
    #4
    Serginho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Yeni kurmuş olduğum bir siteme güzel bir logo yaptırmak istiyorum. Belirlediğim bütçe maks. 50 tl. Bu fiyata çok güzel bir logo olmaz ama bir yerlerde geniş gönüllü insanlar vardır, iş görürler diye umut ediyorum.
    Pm atıldı.
  • 16-12-2017, 13:07:50
    #5
    pm gönderildi
  • 17-12-2017, 10:34:00
    #6
    İş hala mevcut mu ?
  • 17-12-2017, 17:17:34
    #7
    Konu güncelse daha uygun fiyata yapabilirim