• 31-05-2008, 15:34:17
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler Biraz kral oyunu andırsa da güzel...
  • 31-05-2008, 15:38:57
    #11
    brandt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonic bu arkadaşlar;
    ensola bu resmi mi koyacağız?
  • 31-05-2008, 15:45:52
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Evet arkasına bir araba olur bişiler olur farketmez tek bu da olabilir...
  • 31-05-2008, 15:56:59
    #13
    buyur kardeş


    gerekli dğeişiklikler yapılır isteğe göre
  • 31-05-2008, 16:01:57
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hocam sen bu işi biliyorsun Yalnız sol üst köşe biraz tırtıklı olmuş gibi
  • 31-05-2008, 16:03:21
    #15
    sağol.evet şimdi farkettim düzeltip atarım şimdi sana
  • 31-05-2008, 16:03:54
    #16
    Üyeliği durduruldu
    hocam bir de sonicleri biraz büyültme imkanımız var mı ?
  • 31-05-2008, 16:15:27
    #17
  • 31-05-2008, 16:16:45
    #18
    ozaman yazıyı küçültmemiz gerekir ama yazıyı birazdaha sağ aalıp az bişey daha büyüütürüm