• 19-04-2008, 21:19:09
    #1
    arkadaşlar bloğumu daha önce sadece grafik üzerine açmıştım ama şu an içeriği genişlerip tasarımı değiştirdim.

    Eksiklerimi veya artılarımı belirtebilseniz sevinirim..

    Grafilate*»*Web Tasarım Kaynakları
  • 19-04-2008, 22:04:06
    #2
    geliiştirrirsen iş yaparsın dostum

    sitendeki banneri beğendim güzel olmus
  • 19-04-2008, 22:29:48
    #3
    zaten halen vakit buldukça tasarlamaya devam ediyorum..