• 05-04-2008, 01:39:38
    #1
    Merhaba arkadaşlar tamamen kendim tasarladığım hosting template çalışmamı sizlere sunuyorum.Hem referans olarak hemde görüşlerinizi bekliyorum
  • 05-04-2008, 01:44:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    inan süper olmus kardesım bazı hosting firmalarında böyle tasarım yok emegıne saglık
  • 05-04-2008, 01:45:49
    #3
    Eyvallah teşekkür ederim..Daha iyileri olacak inşaallah..
  • 05-04-2008, 10:10:04
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kardeşim güzel olmuş da üst menüdeki fontlar yakışmamış

    yinede çok güzel olmuş
  • 05-04-2008, 10:16:19
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    <konu dışı>beyler abi demek istediniz galiba
    yaş 33 sizinkiler 15-18</konu dışı>
    nese elinize sağlık güzel bi çalışma olmuş ama o menüdeki fontlar biraz daha ilgi cekici olabilirdi
    sadece benm düşüncem alınmayın
  • 05-04-2008, 10:18:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    web2.0 tarzı olmuş gayet hoş ama renk uyumları daha iyi olabilirdi.
  • 05-04-2008, 10:47:55
    #7
    Çok süper bir çalışma olmuş ... Emeğinize sağlık.
  • 05-04-2008, 11:02:49
    #8
    Çok basit olmus Yapmak pek or değil böle bişi arka plan beyaz değilde çizgili bişe olabilirdi.Aynı sekilde renk uyumu daha iyi olalirdi.Üssteki monitörde pek iyi durmamıs orya bir server makinası yada robot konabilirdi
    Başarılar...
  • 11-04-2008, 12:43:36
    #9
    Evet doğru ancak bu daha farklı olsun diye böyle renkler seçtim.Yakında güzel bir script hazırlıyorum..Hosting scripti bitince umarım daha güzel sonuçlar alacağım.