• 31-03-2008, 00:22:23
    #1







    * kendimi web 2.0'da geliştirmek için yaptığım bir deneme çalışmasıdır
    * alıntı / çalıntı değildir .
  • 31-03-2008, 00:27:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    google fontuyla yapsan daha hoş olurdu.
  • 31-03-2008, 00:30:08
    #3
    Misafir
    Katılmıyorum kullanılan renk tonajları çok tatlı dolayısı ile kaba bir fonta uymaz zannımca bu tür bir fonta gayet iyi yakışmış zaten web 2.0 ın doğasına yakın bir font
  • 31-03-2008, 00:34:16
    #4
    ****** zaten gerekli açıklamayı yapmış orjinal fontta web 2.0 çok cılız dururdu
  • 31-03-2008, 00:44:23
    #5
    buda şahin google
  • 31-03-2008, 00:45:28
    #6
    Gradient larla biraz oynarsan daha güzel olabilir
  • 31-03-2008, 00:46:48
    #7
    fırat çok güzel olmuş ellerine sağlık.. farklı olması zaten önemli google fontundan var zaten :=)
  • 03-04-2008, 21:56:48
    #8
    Daha güzel olabilir.
  • 03-04-2008, 22:06:07
    #9
    LineDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha güzel olabilir.

    eksi yönlerini söylesen

    hatalarımı görüp düzeltsem yada önerilerini sunsan