• 03-04-2008, 22:12:40
    #10
    Yazıda hafif bir gölge karartı olsa daha hoş olur gibi çok yalın kalmış. Ama güzel çalışma ellerine sağlık.
  • 03-04-2008, 22:56:22
    #11


    gibi mi ?