• 22-03-2008, 03:32:08
    #1
    Selam arkadaşlar kendi sitemin girişi için can sıkıntısına bişiler hazırladım..

    Untitled Document bölünmüş hali bu.

    PSD olarak indirebilirsiniz.
    RapidShare: 1-Click Webhosting



    bu arada photoshopta yeniyim ufak tefek birşeyler yapıyorum yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim.
  • 22-03-2008, 08:10:03
    #2
    Güzel paylaım arkadasım.Web. 2.0 Style kullansaydın eminim daha iyi görünüm olurdu
  • 22-03-2008, 13:41:59
    #3
    Bir dahaki Çalışmamda inş. olacak.. Bu ilk çizimim sayılır
  • 22-03-2008, 14:02:51
    #4
    fatih @ ilk çalışman birde bu göze gelince çok fark var
  • 22-03-2008, 14:05:15
    #5
    f!r4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fatih @ ilk çalışman birde bu göze gelince çok fark var

    ilk yaptığım neydi dimi öyle tam bi felaket