R10 dan gelen ilk logo işimiz.. Beğeninize sunuyorum. Ozan bey'e tercihlerinden ve çalışmadaki özverisinden dolayı teşekkür ediyorum.. Hayırlı uğurlu olsun..
logonun temel çıkış noktası, W harfi ve kelebek zarifliği, hareketliliği ve estetiğinin birleşmesi.



