• 17-03-2008, 10:50:45
    #1
    Merhaba Arkadaşlar...

    R10 dan gelen ilk logo işimiz.. Beğeninize sunuyorum. Ozan bey'e tercihlerinden ve çalışmadaki özverisinden dolayı teşekkür ediyorum.. Hayırlı uğurlu olsun..

    logonun temel çıkış noktası, W harfi ve kelebek zarifliği, hareketliliği ve estetiğinin birleşmesi.





  • 17-03-2008, 11:21:03
    #2
    özcan bey sizinle çalışmak güzeldi elinize sağlık yazmakj istediğimiz sizinle ilgili forumdaki özel değerlendiremede yazdım yanlız güvenilirliğiniz ve yaklaşımınız için tekrar teşekkür ederim
  • 17-03-2008, 15:15:40
    #3
    Güzel çalışmalar, tebrik ederim
  • 17-03-2008, 18:48:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kelebek oldukça yakışmış, başarılar her ikinize de...
  • 17-03-2008, 19:23:23
    #5
    Gerçekten çok başarılı çalışmalar.