• 26-08-2014, 15:10:35
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Elimde olan ikonların aşağıdaki örnekte olduğu gibi nasıl yapabilirim yardımcı olur musunuz?

    ikon1 Bu durumdan



    ikon 2 bu duruma gelsin istiyorum (tam gözükmüyor ekrana farklı açılardan bakınca görünüyor.)

  • 26-08-2014, 18:37:18
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://www.spiceupyourblog.com/2009/...l#.U_ypVMV_sTk

    burda anlatılan bir yöntem var, ayrıca css le de yapılabiliyordu yanılmıyorsam. opacitiy değişiyor ama resim değiştirmeyi hatırlayamadım.
  • 27-08-2014, 03:49:13
    #3
    CSS üzerinde filtreleri kullanabilirsiniz.