• 08-02-2008, 18:40:40
    #10
    tşkler gerçekten gzller + rep
  • 20-12-2008, 20:48:16
    #11
    Üyeliği durduruldu
    4 tane yetmez dahasını bekliyoruz
    Ty
  • 20-12-2008, 23:23:14
    #12
    Bunlarda benden el emeği göz nuru










  • 21-12-2008, 14:25:11
    #13
    yorum yapan yok
  • 21-12-2008, 14:27:29
    #14
    sağol dostum,güzel çalışmalar
  • 21-12-2008, 14:46:25
    #15
    teşekkürler
  • 21-12-2008, 14:56:29
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler 2 tanesini aldım.
  • 21-12-2008, 21:08:20
    #17
    Güzel çalışmalar ama hazırcılığa kaçmak iyi değil ve biraz photoshopta uğraşılırsa bunları herkes yapabilir.
  • 03-11-2009, 19:27:46
    #18
    Fılm 'lı olanı kullanıcam tesekkurler