arkadaşlar iyi akşamlar;
2-3 saatlik uğraştan sonra bu 2 wallpaperı yaptım.umarım beğenirsiniz.yorumlarınızı bekliyorum link aşağıdadır..
http://rapidshare.com/files/87663186/subat_08_takvimleri.rar.html
Şubat 2008 Takvimleri
6
●824
- 29-01-2008, 19:19:37
- 29-02-2008, 11:23:34arkadaşlar mart takvimlerinide yaptım umarım beğenirsiniz yorumlarınız bekliyorum..
https://www.r10.net/wallpaper/139706-...ml#post1528264
teşekkür ederim yorumuna