• 03-04-2014, 22:49:31
    #1
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    İlk tasarımım. Sizce nasıl olmuş arkadaşlar? Beğenilirse dağıtabilirim

  • 04-04-2014, 01:54:21
    #2
    Font boyutları çok büyük.
    Birde tasarım çok boş kalmış. Logo ve birkaç görselle doldurun.
  • 04-04-2014, 15:26:18
    #3
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    Ipod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Font boyutları çok büyük.
    Birde tasarım çok boş kalmış. Logo ve birkaç görselle doldurun.
    gri alan logo alanı, birde başka ne ekleyebilirim?
  • 04-04-2014, 15:49:46
    #4
    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gri alan logo alanı, birde başka ne ekleyebilirim?
    Oraya logo koy işte nasıl olacağına bak.
    Tasarım çok boş ayrıca tek renk olmamış.
  • 04-04-2014, 16:44:49
    #5
    Kişisel görüşümü sunacağım yanlış anlaşılma olmasın baştan söylüyorum:

    Arka plan ve kutu içlerini her zaman için sade ve soft renk olarak kullanmalısın.
    Yaptığın kutuların köşe pixellerini 3 ya da 5 olarak ayarlarsan daha şık bir görüntü oluşur.
    Konu başlığı veya forumdan son konular vermeden önce illa bir işaret kullanacaksan ">" yerine "-" kullanmalısın
    Sayfa boyutun 1366x768 ise bunun 3/4'ünü tasarım olarak değilde tam ortasına gelecek ve küçük olacak şekilde ayarlamalısın (bkz: twitter.com)
    Logonun yanına menü yapacağım diyorsan menünün fontu Helvetica ve boyutu da logoyu bastırmayacak şekilde küçük olmalı ama diğer yazılardan da tabii ki büyük olmalı. (Bold olup olmaması sana kalmış ama tercihen bold kullanmıyorum ben)

    Tercihen şimdiye kadar gördüğüm en güzel indexlerin ilk üçüne girebilcek tasarım twitter'ın indexidir.
    Birde bu aralar retro renkler moda (pastel renkler daha hoş duruyor). Bunun üzerine yoğunlaşabilirsin.