Arkadaslar merhaba sizinle birkaç iPhone ile ( parmakla) çizdiğim resim paylaşmak istedim. Kesinlikle hepsi iPhone ile cizilmistir. Kendim zaten yarı profosyonel karikatur çizerim, ilerleyen zamanlarda tablete geçip daha Pro seyler çizeceğim, hatta tablete geçince avatar çizimlere başlayacağım yorumlarınızı esirgemeyin
Resimler tarafıma aittir, izin almadan kullanılamaz.