• 26-11-2013, 23:02:53
    #1
    Arkadaslar merhaba sizinle birkaç iPhone ile ( parmakla) çizdiğim resim paylaşmak istedim. Kesinlikle hepsi iPhone ile cizilmistir. Kendim zaten yarı profosyonel karikatur çizerim, ilerleyen zamanlarda tablete geçip daha Pro seyler çizeceğim, hatta tablete geçince avatar çizimlere başlayacağım yorumlarınızı esirgemeyin

    Resimler tarafıma aittir, izin almadan kullanılamaz.


    Daha cok var ama sanırım şimdilik bunlar yeterli
  • 30-11-2013, 12:30:22
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok iyiler
  • 01-12-2013, 13:25:33
    #3
    thenefy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok iyiler
    teşekkürler
  • 03-12-2013, 02:15:49
    #4
    Çok başarılı.. Tebrikler,
    Uygulamanın ismini öğrenebilir miyim ?
  • 03-12-2013, 02:18:14
    #5
    iphone ile parmakla bunları yapan daha büyük imkanlarla neler yapar bilemiyorum. Başarılı çalışmalar hocam elinize sağlık
  • 03-12-2013, 02:23:30
    #6
    Çok başarılı olmuş gerçekten, uygulama adı nedir acaba ?
  • 03-12-2013, 02:27:55
    #7
    nasıl çiziyorsun parmakla anlamadım iphone un ekranı dediğin küçücük şey
  • 03-12-2013, 02:35:43
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Iphone ile, şaşırdım doğrusu
  • 03-12-2013, 03:45:05
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Harika! Uygulamanın adını söyler misin?