Banner Paylaşım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Banner Paylaşım
8
●
545
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Banner Paylaşım
15-12-2007, 04:00:56
#1
b4tuh4n
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar bilgisayarda öyle dolaşırken
bi psd buldum
şöyle bi sade banner yapmışım zamanında resimleri düzenlerseniz güzel birşeyler olur belki işinize yarar ..
eğer işine yarayacak olursa söylesin psd verim burdan
15-12-2007, 04:19:08
#2
b4tuh4n
Üyeliği durduruldu
merak ediom
acaba ne zaman yaptım ben bunu
15-12-2007, 04:38:14
#3
tuber_1
Üyeliği durduruldu
bana gerekmiyor ama güzel olmuş eline sağlık. .
15-12-2007, 07:05:16
#4
rzrarti
Kullanılan font galiba Ücretli bir font , font olmayan kişilerde pek bir işe yaramayacaktır.
ki zaten ücretli { bkz. facebook'un fontu
}
15-12-2007, 09:10:34
#5
b4tuh4n
Üyeliği durduruldu
evet font ücretli forumda w-a-r-e-z yasak olduğu için vermedim.
ama isteyen olursa pm atsın verebilirim
15-12-2007, 09:14:37
#6
husay
Avatarlar aynı şehir aynı ?
15-12-2007, 09:22:24
#7
b4tuh4n
Üyeliği durduruldu
husay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Avatarlar aynı şehir aynı ?
evet ?
iki üyeliğim vardı birisi bireysel ( b4tuh4n )
birisi tasarım yaptığım vs. (ba2design)
şimdi konuyla alakasını kavrayamadım olayın :S
15-12-2007, 09:28:23
#8
husay
b4tuh4n adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet ?
iki üyeliğim vardı birisi bireysel ( b4tuh4n )
birisi tasarım yaptığım vs. (ba2design)
şimdi konuyla alakasını kavrayamadım olayın :S
Daha önce banlanan birinin forumda bulunması yasak.
O zaman adam hosting hesabıyla dolandırsın birini sonra kişisel hesabuyla devam etsin. Mantıklı mı ?
15-12-2007, 09:32:10
#9
b4tuh4n
Üyeliği durduruldu
husay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Daha önce banlanan birinin forumda bulunması yasak.
O zaman adam hosting hesabıyla dolandırsın birini sonra kişisel hesabuyla devam etsin. Mantıklı mı ?
konuyla bi alakası varmı ?
nyse ben isteyen varmı diye sormuştm
demekki yokmuş
konu kitlenebilir
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler