• 10-12-2007, 19:09:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar "Domain Market" isminde logo yapabilecek varmı bana. Boyutlar 239x105 yapan arkadaşa şimdiden teşekkürler.
  • 10-12-2007, 19:15:10
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    sanırım ücretsiz düşünüyorsunuz değilmi ?
  • 10-12-2007, 19:16:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sentess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım ücretsiz düşünüyorsunuz değilmi ?
    Evet ücretsiz istiyorum.
  • 10-12-2007, 19:48:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Msn'e eklersen yapabilirim arkadaşım.
  • 10-12-2007, 19:52:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ekledim kardeş, teşekkürler.
  • 10-12-2007, 20:23:59
    #6
  • 10-12-2007, 22:13:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    yAyAmAz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oldukça estetik, teşekkürler bunu kullanacağım
  • 10-12-2007, 22:25:11
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte


    bende ortaliği karistiriyim hayir benimkisini Kullan hehe

    eline sağlik yAyAmAz kardesim ben olesine icimden geldi brushesleri karistirdm yanlis anlama sakin ha Kolay Gelsin