Evet beyler merhaba, öyle can sıkıntısına yapılmış bir çalışma. İlk defa arayüz çizimi yaptım. İlk sefer için idare eder mi?
Büyük resim için
Elinize sağlık daha da geliştirilebilir ilk deneyim olduğu için çok görmemek gerekiyor.
olmamış sen buna tasarımmı diyorsun bence hemen kaldır ve yeniden düşün çizmeye başla amacını belirt başkasından copy al ama üzerine kat aynısı yapıştırıp kendini küçük düşürme banal düşünceleri at mesleğini hobi edin para kazanma ama karnını doyur zamana bırakma zaman seni yener sabır olma ama sabrını zorla haydi şimdi al eline kalemi çiz yeniden yerlerini belirle farklı olmalıyım teşekkür almalıyım de yap ve gel!
Pardon ? Kaldırıp kaldırmayacağını sizemi sorucak arkadaş?
İLK DENEYİMİM ibaresine dikkat ederek cümle kurunuz.
İstek varmı var emek varmı var fazla konuşmamak gerekiyor emeğe saygılı olalım!