• 23-04-2013, 15:00:37
    #1
    Evet beyler merhaba, öyle can sıkıntısına yapılmış bir çalışma. İlk defa arayüz çizimi yaptım. İlk sefer için idare eder mi?


    Büyük resim için
  • 23-04-2013, 18:49:15
    #2
    olmamış sen buna tasarımmı diyorsun bence hemen kaldır ve yeniden düşün çizmeye başla amacını belirt başkasından copy al ama üzerine kat aynısı yapıştırıp kendini küçük düşürme banal düşünceleri at mesleğini hobi edin para kazanma ama karnını doyur zamana bırakma zaman seni yener sabır olma ama sabrını zorla haydi şimdi al eline kalemi çiz yeniden yerlerini belirle farklı olmalıyım teşekkür almalıyım de yap ve gel!
  • 23-04-2013, 18:56:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    runo1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet beyler merhaba, öyle can sıkıntısına yapılmış bir çalışma. İlk defa arayüz çizimi yaptım. İlk sefer için idare eder mi?


    Büyük resim için

    Elinize sağlık daha da geliştirilebilir ilk deneyim olduğu için çok görmemek gerekiyor.

    abdullahaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olmamış sen buna tasarımmı diyorsun bence hemen kaldır ve yeniden düşün çizmeye başla amacını belirt başkasından copy al ama üzerine kat aynısı yapıştırıp kendini küçük düşürme banal düşünceleri at mesleğini hobi edin para kazanma ama karnını doyur zamana bırakma zaman seni yener sabır olma ama sabrını zorla haydi şimdi al eline kalemi çiz yeniden yerlerini belirle farklı olmalıyım teşekkür almalıyım de yap ve gel!

    Pardon ? Kaldırıp kaldırmayacağını sizemi sorucak arkadaş? İLK DENEYİMİM ibaresine dikkat ederek cümle kurunuz.

    İstek varmı var emek varmı var fazla konuşmamak gerekiyor emeğe saygılı olalım!
  • 23-04-2013, 19:11:35
    #4
    RumbleFish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize sağlık daha da geliştirilebilir ilk deneyim olduğu için çok görmemek gerekiyor.
    Teşekkür ederim

    abdullahaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olmamış sen buna tasarımmı diyorsun bence hemen kaldır ve yeniden düşün çizmeye başla amacını belirt başkasından copy al ama üzerine kat aynısı yapıştırıp kendini küçük düşürme banal düşünceleri at mesleğini hobi edin para kazanma ama karnını doyur zamana bırakma zaman seni yener sabır olma ama sabrını zorla haydi şimdi al eline kalemi çiz yeniden yerlerini belirle farklı olmalıyım teşekkür almalıyım de yap ve gel!
    Ne dediğinizi anlasam belki cevap verebilirdim. Noktalama işaretleri var dilimizde hani bilmiyosanız. Haydi şimdi al eline kalemi biraz Türkçe çalış teşekkür almalıyım de yap ve gel!
  • 23-04-2013, 19:30:15
    #5
    abdullahaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olmamış sen buna tasarımmı diyorsun bence hemen kaldır ve yeniden düşün çizmeye başla amacını belirt başkasından copy al ama üzerine kat aynısı yapıştırıp kendini küçük düşürme banal düşünceleri at mesleğini hobi edin para kazanma ama karnını doyur zamana bırakma zaman seni yener sabır olma ama sabrını zorla haydi şimdi al eline kalemi çiz yeniden yerlerini belirle farklı olmalıyım teşekkür almalıyım de yap ve gel!
    Verilen emekleri nasıl da bu kadar kolay bu kadar kötü eleştirebiliyorsunuz.Bence ilk denemeye göre gayet iyi bir tasarım olmuş.Kimse anasının karnından grafiker olarak çıkmadı.
  • 23-04-2013, 19:32:21
    #6
    İlk çalışmaya göre gayet güzel dostum, ellerine sağlık. Emek yoksunu arkadaşlara bakma sen, onlarında icraatlarını görmek lazım.
  • 23-04-2013, 19:35:36
    #7
    Gayet başarılı. Bir işi bilen yapar, az bilen akıl verir, bilmeyen eleştirir. Yolunda devam et
  • 23-04-2013, 19:36:12
    #8
    Üyeliği durduruldu
    tasarimdehasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olmamış sen buna tasarımmı diyorsun bence hemen kaldır ve yeniden düşün çizmeye başla amacını belirt başkasından copy al ama üzerine kat aynısı yapıştırıp kendini küçük düşürme banal düşünceleri at mesleğini hobi edin para kazanma ama karnını doyur zamana bırakma zaman seni yener sabır olma ama sabrını zorla haydi şimdi al eline kalemi çiz yeniden yerlerini belirle farklı olmalıyım teşekkür almalıyım de yap ve gel!
    kendi bilmediğiniz ve yapmadığınız işi uzmanmışsınız gibi değerlendirmeniz olmamış!

    tasarim için düşüncem : para etmeyebilir ama her emek değerlidir, ölçüleri biraz daha ayarlı yapabilirsin. renkler göz yormuyor en azından, devam dostum
  • 23-04-2013, 19:55:27
    #9
    ilk çalışmana göre gayet güzel.Renk uyumu iyi.Fontlarda ve yerleşimde bazı sorunlar var.Tavsiyem ücretsiz psd arayüzlerden bir kaçını indirip incelemen.Sürekli pratik yaparak ve iyi tasarımların nasıl yapıldığını inceleyerek daha iyisini yapabilirsin.