ilk çalışmana göre gayet güzel.Renk uyumu iyi.Fontlarda ve yerleşimde bazı sorunlar var.Tavsiyem ücretsiz psd arayüzlerden bir kaçını indirip incelemen.Sürekli pratik yaparak ve iyi tasarımların nasıl yapıldığını inceleyerek daha iyisini yapabilirsin.