Yeni bir dosya oluştururken boyutları soruyor.Boyutları yazıyorum fakat kayıt ederken yanlış boyut oluyor.Örnek resim koyayım hemen böyle bir dosyayı açıp kayıt edince 8504x4252 oluyor.Yardımlarınızı bekliyorum