• 18-03-2013, 17:48:04
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Komşularınızın yada güzergahta bulunan iş yerlerinden birisinde mutlaka kamera vardır. Saati ve tarihi de belli olduğuna göre oralara gidip rica ederek konuyu uğraşmadan halledebilirsiniz.
  • 18-03-2013, 17:56:20
    #11
    Üyeliği durduruldu
    MetinGumus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komşularınızın yada güzergahta bulunan iş yerlerinden birisinde mutlaka kamera vardır. Saati ve tarihi de belli olduğuna göre oralara gidip rica ederek konuyu uğraşmadan halledebilirsiniz.
    bütün komşuların kamerasına baktık en net şekilde araç bu şekilde gözüküyor. Diğerlerinin kamerası dükkan önünü gösteriyor