Fontları Türkçeleştirmek için Program - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Fontları Türkçeleştirmek için Program
21
●
8.232
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Soru & Cevap
Fontları Türkçeleştirmek için Program
1
2
3
01-10-2008, 01:50:24
#19
HIRCINBEY
Üyeliği durduruldu
Teşekkürler arkadaşım
29-12-2008, 17:21:21
#20
swatemre
Üyeliği durduruldu
Program için teşekkürler ama bence pek gerek yok. Ş harfi yoksa S yazıp altına bi nokta getirip yerleştiriyom, veya I yoksa i'nin noktasını siliyom gibi
26-01-2009, 21:16:29
#21
karamselli
Teşekkürler paylaşım için
28-07-2009, 01:04:33
#22
MelancholiscH
Teşekkürler denicem
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler