• 06-10-2010, 22:50:56
    #1
    Arkadaşlar .gif olarak kaydettiğim resimlerde çok bozulmalar oluyor orjinaline göre.




    Ne yapabilirim yardım edin lütfen ?
    teşekkür ederim şimdiden
  • 06-10-2010, 23:18:25
    #2
    yardımlarınızı bekliyorum
  • 07-10-2010, 08:09:50
    #3
    256 Renk ile çalışmanız veya flash ile yapmanız gerekmektedir. Başka çözümü yok.
  • 07-10-2010, 08:43:02
    #4
    Bu tür işlemler için swishmax kullanın.