• 17-04-2010, 01:50:56
    #1
    Değerli arkadaşlar www.sahibinden.com sitesindeki 3d slayt türü çalışma bir rogramlamı yapılmakta. Özel bir programla yapılıyorsa adı nedir acaba?
  • 17-04-2010, 11:01:39
    #2
    Adobe Flash ile yapılabilecek şeyler ama çizimleri Maya ile yapılıyor olabilir.