manşet slayt yapımı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
manşet slayt yapımı
1
●
731
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Soru & Cevap
manşet slayt yapımı
17-04-2010, 01:50:56
#1
vezir101
Değerli arkadaşlar
www.sahibinden.com
sitesindeki 3d slayt türü çalışma bir rogramlamı yapılmakta. Özel bir programla yapılıyorsa adı nedir acaba?
17-04-2010, 11:01:39
#2
ForsBey
Adobe Flash ile yapılabilecek şeyler ama çizimleri Maya ile yapılıyor olabilir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler