• 16-10-2009, 22:46:34
    #1
    edit.
  • 17-10-2009, 01:08:47
    #2
    Siz başka yerleri böldüğünüz için slice olarak otomatik dilimlenme olucakdır bunun önüne geçebileceğinizi sanmıyorum.
  • 17-10-2009, 10:40:46
    #3
    Agoge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz başka yerleri böldüğünüz için slice olarak otomatik dilimlenme olucakdır bunun önüne geçebileceğinizi sanmıyorum.
    bu dilimlenmeler kalkıyor bundan eminim ama nasıl unuttum. en iyisi kalıbı yeterince editledikten sonra jpg formatta kaydedip kendi slice dilimlerimi oluşturmak sanırım.