İlk Logo Çalışmam - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İlk Logo Çalışmam
8
●
746
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Soru & Cevap
İlk Logo Çalışmam
22-08-2009, 15:15:59
#1
Kramp
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Selam arkadaşlar,
İlk logo çalışmam güzel olmamış olabilir ama sizce nasıl olmuş?
22-08-2009, 15:48:06
#2
Ferad
Yansımayı biraz daha şeffaf yaparsan daha güzel oalbilir.
22-08-2009, 16:17:22
#3
Kramp
Öneri için çok teşekkür ederim
22-08-2009, 20:06:45
#4
FOX
Logo içerisinde emlak kelimesini destekleyecek görsel kullanılabilirdi, a yerine ev gibi.
22-08-2009, 20:11:54
#5
kusulubilginet
Üyeliği durduruldu
birde yansımanın alttan yarısını kes..
22-08-2009, 20:56:33
#6
ghostdesigner
Üyeliği durduruldu
evet yansıma biraz ufak olursa iyi olur
22-08-2009, 22:02:24
#7
Kramp
HyperFt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Logo içerisinde emlak kelimesini destekleyecek görsel kullanılabilirdi, a yerine ev gibi.
Güzel bir fikir böyle birşey deneyeceğim teşekkürler
kusulubilginet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
birde yansımanın alttan yarısını kes..
Peki öneri için sağol
ghostdesigner Teşekkürler ederim tavsiyeni göz önünde bulunduracağım.
05-09-2009, 23:09:38
#8
TuNdRaLoWeR
Benim tavsiyem;
Yansıttığınız objenin opacity değerini %50 yapın, ardından silgiyi seçin ve hardness 0 olsun.%50 opacity değeri olan yansımanızı az bir şey silin ve sonucu görün, eminim çok daha güzel ve gerçekçi görünecektir.
Kolay gelsin.
08-09-2009, 13:34:45
#9
ayyas05
Üyeliği durduruldu
turuncu olan a Nın üstüne bir çatı ekleyebilirsiniz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler