• 22-08-2009, 15:15:59
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam arkadaşlar,

    İlk logo çalışmam güzel olmamış olabilir ama sizce nasıl olmuş?

  • 22-08-2009, 15:48:06
    #2
    Yansımayı biraz daha şeffaf yaparsan daha güzel oalbilir.
  • 22-08-2009, 16:17:22
    #3
    Öneri için çok teşekkür ederim
  • 22-08-2009, 20:06:45
    #4
    Logo içerisinde emlak kelimesini destekleyecek görsel kullanılabilirdi, a yerine ev gibi.
  • 22-08-2009, 20:11:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    birde yansımanın alttan yarısını kes..
  • 22-08-2009, 20:56:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    evet yansıma biraz ufak olursa iyi olur
  • 22-08-2009, 22:02:24
    #7
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logo içerisinde emlak kelimesini destekleyecek görsel kullanılabilirdi, a yerine ev gibi.
    Güzel bir fikir böyle birşey deneyeceğim teşekkürler

    kusulubilginet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birde yansımanın alttan yarısını kes..
    Peki öneri için sağol

    ghostdesigner Teşekkürler ederim tavsiyeni göz önünde bulunduracağım.
  • 05-09-2009, 23:09:38
    #8
    Benim tavsiyem;

    Yansıttığınız objenin opacity değerini %50 yapın, ardından silgiyi seçin ve hardness 0 olsun.%50 opacity değeri olan yansımanızı az bir şey silin ve sonucu görün, eminim çok daha güzel ve gerçekçi görünecektir.

    Kolay gelsin.
  • 08-09-2009, 13:34:45
    #9
    Üyeliği durduruldu
    turuncu olan a Nın üstüne bir çatı ekleyebilirsiniz