İmza Çalışmam
14
●1.173
- 07-09-2009, 01:51:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Daha net görünsün diye büyük ekledim. Normalde küçük olarak kullanıyorum, kardeşimmasteRy100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2009, 20:16:27Hangi yazının fontunu beğenmedin acaba? Bir de yazım hatamıgösterdiğin için teşekkürlernayhki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle