• 07-09-2009, 01:34:51
    #10
    Çok büyük. Biraz küçültebilirsin.
  • 07-09-2009, 01:51:18
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    masteRy100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok büyük. Biraz küçültebilirsin.
    Daha net görünsün diye büyük ekledim. Normalde küçük olarak kullanıyorum, kardeşim
  • 07-09-2009, 22:53:33
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bir çalışma. Eline sağlık..
  • 09-09-2009, 04:23:15
    #13
    Grkm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir çalışma. Eline sağlık..
    Teşekkürler.
  • 09-09-2009, 18:01:44
    #14
    grafitus yazi fontunu beğenmedim..birde designger yazmışsın.
  • 09-09-2009, 20:16:27
    #15
    nayhki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    grafitus yazi fontunu beğenmedim..birde designger yazmışsın.
    Hangi yazının fontunu beğenmedin acaba? Bir de yazım hatamıgösterdiğin için teşekkürler