• 11-07-2009, 18:25:44
    #1


    şu oyuncular yazan fontu bilen veya bulabilecek olan var mı?
  • 11-07-2009, 18:27:06
    #2
    Trebuchet MS ya da Perspective Sans olacak.
  • 11-07-2009, 19:41:37
    #3
    Trebuchet MS olmadığına eminim.
  • 12-07-2009, 19:59:32
    #4
    arkadaşlar tasarım konusunda yetersizim.

    o yazı gibi içi yeşil dışı beyaz olucak şekilde nasıl yazabiliriz. o font mudur yoksa yazının etrafına beyaz gölgelendirmemi yapılmış.

    o yazı gibi yazmak istiyorum. önemlidir.
    yardımlarınızı bekliyorum.
  • 13-07-2009, 00:44:07
    #5
    ZorluWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar tasarım konusunda yetersizim.
    o yazı gibi içi yeşil dışı beyaz olucak şekilde nasıl yazabiliriz. o font mudur yoksa yazının etrafına beyaz gölgelendirmemi yapılmış.
    o yazı gibi yazmak istiyorum. önemlidir.
    yardımlarınızı bekliyorum.
    yeşilin üstüne beyaz stroke uygulanmış.