arkadaşlar merhabalr, bir şablon kullanıyorum ve 12 kompozisyon mevcut. Benim bunu 100'e yakın yapmam lazım. Kompozisyonu proje kısmında çoğaltıyorum lakin komp içinde komp olduğu için hepsini tek tek çoğaltıp içine eklemem gerekiyor. Lakin katman efektleri haliyle gidiyor ve çoğaltmanın mantığı kalmıyor hepsine tek tek efekt vermek gerekiyor. Bunu nasıl aşarım?