• 31-01-2024, 22:00:20
    #1
    Merhaba,

    Yaklaşık 1 saattir forumda Google Pay hakkında bir görüş ya da anlatım arıyorum, bulamadım. Neden bir çok kullanıcının 40 takla atarak Stripe ya da benzeri firmalara yönlendiğini, kolayca Google Pay açıp kullanmadığını merak ettim. Google Pay Türkiye'ye hizmet veriyor ve consolda görMEdiğim kadarıyla her hangi bir evrak onayı vs de talep etmiyor. Api kullanımını da hemen hizmete sokuyor. Yani websitemize kredi kartı satış için Google Pay koyabiliyoruz. Yoksa bilmediğim bir şeyler var ve biz Google Pay kullanamıyor muyuz? Ne internette ne R10'da detaylı bir görüşe rastlamadım. Komisyon oranı nedir? Ödeme ne sıklıkta nasıl yapılır? Vs vs aklımda deli sorular... Konu ile ilgili bilgi sahibi olan varsa ve aydınlatırsa çok sevineceğim.
  • 31-01-2024, 22:11:30
    #2
    Ben Google Play değil. Direk olarak Google Pay'in WEB için olan ödeme sistemi için yazdım aslında..
  • 31-01-2024, 22:12:28
    #3
    streampro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Google Play değil. Direk olarak Google Pay'in WEB için olan ödeme sistemi için yazdım aslında..
    Biliyorum ancak o konuda kaynak bulamadım farklı olacağını da sanmıyorum
  • 31-01-2024, 22:13:39
    #5
    Konu takip.
  • 31-01-2024, 22:14:01
    #6
    Bir ara bakmıştım. Bireysel satıcılar için bir teklifi yoktu. Ya da Türkiye'ye hizmet vermiyordu. Tam hatırlayamadım. Ama bir sorun vardı.
  • 31-01-2024, 22:15:53
    #7
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir ara bakmıştım. Bireysel satıcılar için bir teklifi yoktu. Ya da Türkiye'ye hizmet vermiyordu. Tam hatırlayamadım. Ama bir sorun vardı.
    Çok basit şekilde konsolu açtı bana. Türkiye'deyim. Api erişimi veriyor anında. Tak çalıştır mantığında. Ne bir evrak istedi ne bir şey. Evrak istese de yükler devam ederiz. Sadece başlamadan önce bilen varsa aydınlanmak iyidir.
  • 31-01-2024, 22:18:37
    #8
    berkaydemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Play olduğunun ben de farkındayım hocam aylar önce merak edip araştırmıştım ama kaynak bulamamıştım. Koskoca Google'ın aldığı komisyonu bir makalenin footer ına yazacağını sanmıyorum bu makaleyle de karşılaşmamıştım. Tecrübe eden birisinden dinlemek gerek belirli bir limite kadar ücretsiz verse her yere yazardı diye düşünüyorum.
  • 31-01-2024, 22:21:24
    #9
    streampro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok basit şekilde konsolu açtı bana. Türkiye'deyim. Api erişimi veriyor anında. Tak çalıştır mantığında. Ne bir evrak istedi ne bir şey. Evrak istese de yükler devam ederiz. Sadece başlamadan önce bilen varsa aydınlanmak iyidir.
    O zaman çok iyiymiş. Ben baktığımda Türkiye'ye hizmeti yoktu. 5-10 $lık birkaç ürün satıp test edin hocam. Muhtemelen resmi zorluklar çıkarırlar. Google çıkarmazsa banka çıkarır. Sonuçta para içeride kalabilir. Tam randımana geçmeden önce paranızı bankaya çekme hedefli bir test yapabilirsiniz. kolay gelsin.