Merhaba,
Yaklaşık 1 saattir forumda Google Pay hakkında bir görüş ya da anlatım arıyorum, bulamadım. Neden bir çok kullanıcının 40 takla atarak Stripe ya da benzeri firmalara yönlendiğini, kolayca Google Pay açıp kullanmadığını merak ettim. Google Pay Türkiye'ye hizmet veriyor ve consolda görMEdiğim kadarıyla her hangi bir evrak onayı vs de talep etmiyor. Api kullanımını da hemen hizmete sokuyor. Yani websitemize kredi kartı satış için Google Pay koyabiliyoruz. Yoksa bilmediğim bir şeyler var ve biz Google Pay kullanamıyor muyuz? Ne internette ne R10'da detaylı bir görüşe rastlamadım. Komisyon oranı nedir? Ödeme ne sıklıkta nasıl yapılır? Vs vs aklımda deli sorular... Konu ile ilgili bilgi sahibi olan varsa ve aydınlatırsa çok sevineceğim.