• 06-12-2023, 11:36:55
    #1
    Merhabalar, hangı logo daha iyi.

    Konu: Markalara reklam videosu hazırlayan bir firma.
    1.

    2.

    3.

    4.

    5.

    6.
  • 06-12-2023, 11:38:09
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aslında hepsi de ufak tefek düzenlemelere ihtiyaç duyuyor. Ama ben kendime tercih etsem 4 numarayı tercih ederdim.
  • 06-12-2023, 11:38:45
    #3
    Bence 6
  • 06-12-2023, 11:39:30
    #4
    Yarışmada yapılan çalışmaları burda sunmanız pek etik değil fikrimce yarışmanıza katılıcaktım şuan düşünmüyorum. İyi forumlar
  • 06-12-2023, 11:41:52
    #5
    Revize yapılırsa 1 numara, yapılmadan kullanılırsa 2 numarayı tercih ederim.
  • 06-12-2023, 11:41:52
    #6
    Ysfydn1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarışmada yapılan çalışmaları burda sunmanız pek etik değil fikrimce yarışmanıza katılıcaktım şuan düşünmüyorum. İyi forumlar
    Neden ? başkalarınında fikrini almak istiyorum.
  • 06-12-2023, 11:42:22
    #7
    5 numara daha iyi sanırım
  • 06-12-2023, 11:43:04
    #8
    2 veya 3-4
    • Aslan
    Aslan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-12-2023, 11:44:06
    #9
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    3 ya da 6