Hangi logo daha iyi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi logo daha iyi
12
●
448
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Soru & Cevap
Hangi logo daha iyi
1
2
06-12-2023, 11:36:55
#1
Aslan
Merhabalar, hangı logo daha iyi.
Konu: Markalara reklam videosu hazırlayan bir firma.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
06-12-2023, 11:38:09
#2
DemiratarBlog
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aslında hepsi de ufak tefek düzenlemelere ihtiyaç duyuyor. Ama ben kendime tercih etsem 4 numarayı tercih ederdim.
06-12-2023, 11:38:45
#3
yalovahosting
Bence 6
06-12-2023, 11:39:30
#4
Ysfydn1903
Yarışmada yapılan çalışmaları burda sunmanız pek etik değil fikrimce yarışmanıza katılıcaktım şuan düşünmüyorum. İyi forumlar
06-12-2023, 11:41:52
#5
lancewood
Revize yapılırsa 1 numara, yapılmadan kullanılırsa 2 numarayı tercih ederim.
06-12-2023, 11:41:52
#6
Aslan
Ysfydn1903 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yarışmada yapılan çalışmaları burda sunmanız pek etik değil fikrimce yarışmanıza katılıcaktım şuan düşünmüyorum. İyi forumlar
Neden ? başkalarınında fikrini almak istiyorum.
06-12-2023, 11:42:22
#7
bilal0244
5 numara daha iyi sanırım
06-12-2023, 11:43:04
#8
Misafir
2 veya 3-4
Aslan
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
06-12-2023, 11:44:06
#9
yigityavuzy
GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
3 ya da 6
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler