• 14-10-2023, 22:21:54
    #10
    eskiden forumda imza alanını satanlar vardı. Ne alakaysa aklıma geldi
  • 14-10-2023, 22:26:37
    #11
    Kişisel Rütbe
    musboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eskiden forumda imza alanını satanlar vardı. Ne alakaysa aklıma geldi
    Bende o kişiye imzasını satan davasını satar demiştim
  • 14-10-2023, 22:41:37
    #12
    Kişisel Rütbe
    İmzamı güncelledim
  • 14-10-2023, 23:32:58
    #13
  • 15-10-2023, 15:04:31
    #14
    Çok iyi olmuş kanka
    karizmatikmişsin.
    • Saitama
    Saitama bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.