• 28-06-2023, 10:10:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle herkese iyi bayramlar R10 halkı umarım iyisinizdir. Ben fırsat buldukça tasarım yapan biriyim ve çoğu zaman forumda konu açıyorum beni tanıyanlar vardır sizden ricam bu tasarıma göz atar mısınız? Tekrardan iyi bayramlar.
  • 28-06-2023, 10:31:12
    #2
    Başarılı, sadece logo ve ödeme yöntemlerini biraz daha aşağı alabilirsin