• 20-08-2022, 20:47:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar.

    İmzama yeni eklediğim tasarımda piksel kayması mevcut mudur ben mi yanlış görüntülüyorum?
  • 20-08-2022, 20:48:07
    #2
    Gözükmüyor hocam
  • 20-08-2022, 20:49:31
    #3
    Herhangi birşey göremedim hocam
  • 20-08-2022, 20:49:59
    #4
    Bu şekilde bi görüntü var.

  • 20-08-2022, 20:51:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şekilde bi görüntü var.

    Düzeldi mi hocam?
  • 20-08-2022, 20:52:50
    #6
    Güzel gözüküyor hocam sorunsuz
  • 20-08-2022, 20:55:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    EpinciDayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel gözüküyor hocam sorunsuz
    çok teşekkür ederim hocam
  • 20-08-2022, 21:06:11
    #8
    IsmailCemDursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzeldi mi hocam?
    şu şekilde büyük ve güzel duruyor hocam