• 28-05-2022, 18:43:22
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MERHABA YAKLAŞIK 1 SENEDİR ABOBE ILISTRATOR LA İLGİLENİYORUM BU KONUDA PROFESYONEL DEGİLİM SİZE BU TASARLADIKLARIMI GÜSTERMEK İSTEDİM KENDİM TASARLADIGIM İÇİN HOŞUMA GİDİYOR OLABILIR BAŞKALARI NE DÜŞÜNÜYOR MERAK EDIYORUM


  • 28-05-2022, 18:45:22
    #2
    Ben beğendim ellerinize sağlık
  • 28-05-2022, 18:47:50
    #3
    Sade ve hoşlar ellerinize sağlık.
    • Else2
    Else2 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-05-2022, 18:47:53
    #4
    Elinize saglık hocam, sadece bu kısım gözüme battı biraz. siyah olan başarılı, hoş duruyor 👍😃

  • 28-05-2022, 18:48:32
    #5
    Bence gayet profesyonel, ellerinize sağlık.
  • 28-05-2022, 18:49:07
    #6
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    Çok beğendim, elinize emeğinize sağlık☺
  • 28-05-2022, 18:50:38
    #7
    BenimPanelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence gayet profesyonel, ellerinize sağlık.
    Çok Rahat , Çok Profesyonel
    Ne Güzel İstanbul BEE
  • 28-05-2022, 18:53:47
    #8
    Tarz kusursuz, tam bir trendtopic olabilecek tarzda yenilik yapmışsın ama yazılarda bulunan renk seçimlerin bence daha zıt olmalı.
  • 28-05-2022, 18:55:57
    #9
    Eline sağlık, sade ve şık görüntü konsepti çok hoş. 👍🏻