MERHABA YAKLAŞIK 1 SENEDİR ABOBE ILISTRATOR LA İLGİLENİYORUM BU KONUDA PROFESYONEL DEGİLİM SİZE BU TASARLADIKLARIMI GÜSTERMEK İSTEDİM KENDİM TASARLADIGIM İÇİN HOŞUMA GİDİYOR OLABILIR BAŞKALARI NE DÜŞÜNÜYOR MERAK EDIYORUM