Tasarimlar nasil sizce ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tasarimlar nasil sizce ?
13
●
362
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Soru & Cevap
Tasarimlar nasil sizce ?
1
2
28-05-2022, 18:43:22
#1
Else2
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
MERHABA YAKLAŞIK 1 SENEDİR ABOBE ILISTRATOR LA İLGİLENİYORUM BU KONUDA PROFESYONEL DEGİLİM SİZE BU TASARLADIKLARIMI GÜSTERMEK İSTEDİM KENDİM TASARLADIGIM İÇİN HOŞUMA GİDİYOR OLABILIR BAŞKALARI NE DÜŞÜNÜYOR MERAK EDIYORUM
28-05-2022, 18:45:22
#2
kivanc_akyol
Ben beğendim ellerinize sağlık
28-05-2022, 18:47:50
#3
Misafir
Sade ve hoşlar ellerinize sağlık.
Else2
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
28-05-2022, 18:47:53
#4
MusLumcu
Elinize saglık hocam, sadece bu kısım gözüme battı biraz. siyah olan başarılı, hoş duruyor 👍😃
28-05-2022, 18:48:32
#5
BenimPanelim
Bence gayet profesyonel, ellerinize sağlık.
28-05-2022, 18:49:07
#6
Dijital Ötesi
Meta (FB,IG) & Google Ads
Çok beğendim, elinize emeğinize sağlık☺
28-05-2022, 18:50:38
#7
redstiff
BenimPanelim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence gayet profesyonel, ellerinize sağlık.
Çok Rahat , Çok Profesyonel
Ne Güzel İstanbul BEE
28-05-2022, 18:53:47
#8
umutbeedir
Tarz kusursuz, tam bir trendtopic olabilecek tarzda yenilik yapmışsın ama yazılarda bulunan renk seçimlerin bence daha zıt olmalı.
28-05-2022, 18:55:57
#9
Ritalin
Eline sağlık, sade ve şık görüntü konsepti çok hoş. 👍🏻
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler