Adsense Neden ben ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adsense Neden ben ?
1
●
124
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Soru & Cevap
Adsense Neden ben ?
26-02-2022, 18:41:32
#1
Royxr_cod
Bir haber sitelesi açtım uğraştım Türkiye rank 39 bin girdim ama adsense kopya diyor bana evet kopya özgün içerik de var red ediyor beni sorum şu ben ne yapıp ala bilirim eski postları silimi
26-02-2022, 18:42:33
#2
keremyagan
Python Coder
İçeriği birebir aynı şekilde mi girdiniz hocam , değişiklik yapmadan
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler