Basit bir brush sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Basit bir brush sorunu
1
●
500
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Soru & Cevap
Basit bir brush sorunu
31-01-2009, 17:40:44
#1
MovieClipLoader
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar bu brushı indiriyorum ama böyle resimdeki gibi gözalıcı parlaklık olmuyor.Styles falanmı kullanıyorlar bana bu işi nasıl yapabilceğimi söyleyecek bir vatandaş var mı?
31-01-2009, 17:46:00
#2
SS9
Blending Options/Outer Glow yolunu izleyin
Daha etkili olması için layerın modunu overlay yapın.
kolay gelsin.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler