• 22-09-2008, 22:37:03
    #1
    Arkadaşlar photoshopta düz çizgi çekme olayı yokmu? kalın kırmızı bi çizgi çekmek istiyorum düzgün ama nerden ya bu güne kadar hiç ihtiyacım olmamıştı
  • 22-09-2008, 22:38:36
    #2
    shift e basılı tutarak yapabilirsin.
  • 22-09-2008, 22:39:44
    #3
    olduu haha süpermiş
  • 22-09-2008, 22:41:24
    #4
    ama bu seferde yamuk düzgün çizgi çekemiyorum ya


    edit: Hallettim
  • 23-09-2008, 04:01:54
    #5
    taskafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama bu seferde yamuk düzgün çizgi çekemiyorum ya


    edit: Hallettim
    U'a bas ve Line Tool u kullan.