160x600 lazim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
160x600 lazim
4
●
789
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Soru & Cevap
160x600 lazim
10-05-2008, 21:41:05
#1
Nurcity
Üyeliği durduruldu
merhaba arkadaslar basit bir bannere ihtiyacim var 160x600 ebatinda icinde bedava sms icin tikla yazisi olacak bunu bana yapiverecek bir arkadas varmi acaba normal biside olur güzel birseyde olur yapan ve ilgilenlere simdide tesekkur ederim
10-05-2008, 23:15:57
#2
Nurcity
Üyeliği durduruldu
yokmu bir hayirsever vatandas
11-05-2008, 00:03:53
#3
loperselim
hocam buyur şip-şak şöle bişiler yaptım, işini görür umarım
11-05-2008, 01:12:04
#4
engelci19
Üyeliği durduruldu
arkadaşın işini görürmü bilmem ama ben kaydettim sağol rep veremiyorum 24 saat sınırı var bitince vereceğim
11-05-2008, 02:16:20
#5
Nurcity
Üyeliği durduruldu
saol kardesim Allah razi olsun
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler