• 22-12-2015, 21:54:12
    #1
    eskiden çizim yaparken layer yazıyordu ama şimdi Rectangle çıkıyor bunu layer nasıl yaparım arkadaşlar bir yardım..
  • 22-12-2015, 21:55:29
    #2
    Hocam içeri aktardığınız resim layer olarak adlandırılır.
  • 22-12-2015, 21:58:57
    #3
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam içeri aktardığınız resim layer olarak adlandırılır.
    tamam ama hocam öyle yapıyorda bazen çizim yaparken örneğin menü yapıyorum sonra altına manşet çizeceğim iki alan bir anda oynuyor ve renk değiştiriyor kafayı yiyeceğim
  • 22-12-2015, 22:27:23
    #4
    Sag tik + R + enter
  • 24-12-2015, 01:00:54
    #5
    Rectangle Tool'u seçtikten sonra sol üstte "Shape" yazan yeri "Pixels" olarak değiştirin.