Web 2.0 logo Yapımı
23
●3.208
- 12-01-2009, 09:53:41Üyeliği durdurulduDaha sonra görselin 1e 1 kopyasını aşağı basmak için Layerı duplicate edelim ve Flip Vertical diyelim.BUNU NERDEN YAPICAZ?BEN BULAMADIMDA?
blendik optins overley falan nerde
duplicate layer dan çoğalattım rengi değişince ötekinin rengide değiyişor
videosunu çekecek varmı acaba bunun nasıl yapıldığına dair.iyi olur yani yapan oluarsa thnks.good day.