• 10-07-2008, 20:24:28
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ya arkadaşlar Alıntıdır Tabiki kusura bakmayın hemen düzenliyorum...
  • 11-07-2008, 11:03:17
    #20
    Misafir
    emrcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz anladım gerisi fıss tools filan da bunlar nerede?Üst menüdemi sol menüdemi birşey anlamadım
    Orasıda senin salaklıgın
  • 13-07-2008, 00:56:51
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    eline sağlık dostum
  • 14-07-2008, 12:56:20
    #22
    Benim yaptığım daha güzel
  • 03-01-2009, 18:17:24
    #23
    Ellerinize sağlık..
    Çok güzel anlatmışsınız..
  • 12-01-2009, 09:53:41
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Daha sonra görselin 1e 1 kopyasını aşağı basmak için Layerı duplicate edelim ve Flip Vertical diyelim.BUNU NERDEN YAPICAZ?BEN BULAMADIMDA?

    blendik optins overley falan nerde
    duplicate layer dan çoğalattım rengi değişince ötekinin rengide değiyişor
    videosunu çekecek varmı acaba bunun nasıl yapıldığına dair.iyi olur yani yapan oluarsa thnks.good day.