• 20-03-2013, 17:16:14
    #1
    Öncelikle Selamun aleyküm ben bir logo yaptırmak istiyorumda ücretli veya ücretsiz şu tarzda bir logo istiyorum ... Fakat Deniz - Ayhan Photography yazıcak sadece ... resimi vereyim size . PNG'li saydam olursa süper olur

  • 20-03-2013, 19:39:48
    #2
    Kimse yapmıcak sanırım .s
  • 25-03-2013, 12:09:32
    #3
    p.m atıldı
  • 25-03-2013, 13:01:57
    #4
    Facebook23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse yapmıcak sanırım .s
    fireworkste yazı tipi renk vs. herşeyi değiştirebilirsin şeffaf png formatlı buyur arkadaşım

  • 30-03-2013, 11:02:35
    #5
    Eyvallah saĞol