• 15-01-2013, 00:32:58
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aşağıdaki resmi daha yüksek çözünürlükte taratsam, lekeleri ve yırtıkları düzelterek yeni gibi yapabilecek biri var mı?
    Varsa fiyatı ne olur?

  • 15-01-2013, 01:18:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Elimden geldiğince düzelttim. Paint kullandım.

    Grafiker arkadaşlar daha güzellerini yapabilir...

  • 15-01-2013, 01:37:52
    #3
    Fotoğrafçılar bunu uygun fiyata yapıyor diye biliyorum
  • 15-01-2013, 02:28:09
    #4
    biraz ugraştım bu kadar oldu yüksek çözünürlükte olursa daha iyi sonuçlar elde edebilirim

  • 15-01-2013, 11:48:58
    #5
    Teşekkür ederim arkadaşlar. Bu akşam daha yüksek çözünürlükte taratacağım.
  • 15-01-2013, 22:00:00
    #6
    Güzel olacak.
    Bu işi profesyonel olarak yapan bir arkadaş vardı forumda biraz araştırırsanız bulabilirsiniz sanırım.