• 10-10-2012, 17:42:46
    #1
    Merhaba Arkadaslar Afis Yaptırmayı Düşünüyorum Ve Ödeme İse Paypal İle Gerçeklesecektir Ayrıntılar İçin Mesaj Bırakınız
  • 10-10-2012, 19:25:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bycopra70100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaslar Afis Yaptırmayı Düşünüyorum Ve Ödeme İse Paypal İle Gerçeklesecektir Ayrıntılar İçin Mesaj Bırakınız
    Afiş ne üzerine olucak pm alabilir miyim?