• 31-08-2012, 14:10:52
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhaba arkadaşlar.. küçük bir işim var, onu yaptırmak istiyorum psd den html e dönücek.. referansı olan arkadaşlar pm atarlarsa sevinirim.. css te olacaktır belırtmeyı unuttum
  • 31-08-2012, 14:23:14
    #2
    pm gönderildi
  • 31-08-2012, 14:24:07
    #3
    https://www.r10.net/ucretli-tasarim-i...a-yapilir.html

    öneriyporum işinin ehli, ilgili biridir.
  • 31-08-2012, 14:29:49
    #4
    Ö.M. gönderilmiştir.
  • 31-08-2012, 14:34:44
    #5
    P.M atıldı
  • 31-08-2012, 14:43:59
    #6
    pmler ıcın teşekkur edıyorum.. bir arkadaş ıle anlaşılmıştır..

    herkese iyi çalışmalar dılerım